|DIAGNOSTYKA RADIOLOGICZNA

DAGNOSTYKA RADIOLOGICZNA

Precyzyjny obraz rentgenowski oraz jego właściwe odczytanie często decydują o poprawnym rozpoznaniu, a tym samym właściwym kierunku leczenia. Dlatego nasza pracownia radiologiczna wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt do diagnostyki rentgenowskiej.

Wykwalifikowana obsługa pracowni i doskonałe parametry urządzeń pozwalają uzyskać świetnej jakości zdjęcia 2D i 3D.

W ofercie pracowni radiologicznej Centrum Stomatologii CDC są zarówno klasyczne zdjęcia dwuwymiarowe pantomograficzne i punktowe RVG, a także precyzyjna trójwymiarowa tomografia (CBCT).

Mamy możliwość wykonania badań radiologicznych, od pojedynczego zęba, przez tomografię szczęki i żuchwy , a nawet tomografii wykorzystywanych w laryngologii (zatok obocznych nosa).

Precyzyjny obraz RTG dostarcza informacji o morfologii danego obszaru, uwidacznia rozległość zmian chorobowych, dzięki czemu zabiegi lecznicze przeprowadzane są z pełną świadomością, sprawnie i przy zminimalizowaniu ryzyka niepowodzenia.

Dawki promieniowania potrzebne do wykonania, nawet najbardziej wymagających zdjęć, są zredukowane do absolutnego minimum, dzięki czemu bez obaw korzystać mogą z naszej oferty pacjenci z każdej grupy wiekowej.

ZNIECZULENIE

Któż z nas, jako dziecko lub później, nie doświadczył bólu podczas zabiegu stomatologicznego?! Nigdy więcej!

Oferta Centrum Stomatologii CDC zapewnia przeprowadzenie wszystkich interwencyjnych zabiegów w znieczuleniu miejscowym używając przy nich atestowanych środków znieczulających.

Dodatkowo wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, a w szczególności pacjentów czujących strach/niepokój/zdenerwowanie/dyskomfort na samą myśl o wizycie u dentysty, zapewniamy możliwość przeprowadzenia leczenia w sedoanalgezji pod okiem jednego z najlepszych specjalistów anestezjologii w Krakowie.